WIJ regelen

Swyx, de meest geavanceerde zakelijke telefooncentrale.

Swyx, is een "private cloud" telefooncentrale, je eigen server waar je eigen telefooncentrale op werkt. Daarnaast biedt Swyx de meeste mogelijkheden qua programmeringen in de markt inclusief vast mobiel integratie en Teams integratie.
dame gebruikt een softphone om te bellen met een headset. deze softphone is op een pc geinstalleerd en te zien op een beeldscherm. met één klik kun je dan bellen
WIJ regelen

Swyx, bereikbaarheid zoals jij dat wil.

Lang voordat VoIP-bellen de standaard werd, boden wij al dé IP-telefonieoplossing voor het MKB: Swyx.
Eigenlijk draait alles om één simpele gedachte: denken vanuit je pc en gebruikmaken van alle gegevens in jouw systeem voor zowel inkomende als uitgaande telefonie.

Want zeg nou zelf:

  • Het is toch vreemd dat je telefoonnummers van je scherm moet overtypen op een toestel?
  • Het is toch raar dat je telefoonsysteem je klant niet direct herkent?
  • Het is toch gek dat je niet gewoon in je CRM- of ERP-pakket op het hoorntje kunt klikken om een gesprek te starten?

Is Swyx iets voor mijn bedrijf?

Dat is echt de vraag om mee te beginnen voordat je begint met informatie verzamelen.
Swyx is voor heel veel bedrijven interessant maar bij uitstek voor werkplekken achter een PC gebruikmakend van een CRM of ERP pakket. Maar ook voor bedrijven waar medewerkers veel onderweg zijn en overal zowel mobiel als ook met de laptop willen kunnen bellen en van Teams gebruik willen maken.

Heb ik alle data beschikbaar?

Lekker werken en alles vanuit je systeem, dat wil iedere kantoormedewerker of collega onderweg dolgraag, simpel en alles voor handen zorgt voor een efficiëntere werkweek en dus een hogere arbeidsproductiviteit. De klantgegevens beeld bij een inkomende oproep met een directe link naar het relevante dossier, het gesprek direct binnen laten komen bij de relevante medewerker, routeringen aan laten passen door de status van de klant bijv op basis van omzet. Ga maar door, er kan zoveel door de juiste koppelingen.

Jij wil zien wat er gebeurt; waar, wanneer en wie belt!

Swyx werkt zo intuïtief zoals geen enkele andere telefonieoplossing dat doet. Duidelijk, overzichtelijk zien wie belt, wie gebeld wordt en wie bereikbaar is. Of zit je collega in een afspraak bij een klant? Alles in één oogopslag in beeld, wel zo prettig wanneer je een inkomende oproep moet beantwoorden voor je collega. Zoekverkeer zoals wij dat noemen behoort tot het verleden. Wel zo prettig.

de softphone van Swyx is fris en duidelijk compact maar ook zo groot wat je zelf zou willen  per kleur is er ook een richting van een pijltje voor kleurenblinden, aan alles is gedacht
WIJ informeren

Over de mogelijkheden

Waarom Swyx?

Swyx is uitermate geschikt wanneer je bureaumedewerkers aan het werk hebt of medewerkers onderweg wie overal alles willen kunnen doen. Wanneer je echt grip wil hebben op je bereikbaarheid is Swyx de juiste keuze omdat met Swyx kunnen we enorm veel instellingen, routeringen en opties bedenken om de optimale bereikbaarheid voor je organisatie te realiseren. Swyx is zoveel meer dan voip telefonie of cloud telefonie. Hoe je het ook noemt Swyx is een volledige integratie en door de jarenlange ering als Duitse ontwikelaar als geen ander in staat om de systemen pronloos en kwalitatief zeer goed te integreren. Super flexibel en erg innovatief, dat is Swyx.

Direct de juiste persoon?

Je klantervaring en tevredenheid neemt enorm toe wanneer je organisatie snel en goed bereikbaar is maar vooral ook wanneer je direct bij de juiste persoon uitkomt. Wij hebben een hekel aan Engelse termen maar first time right dekt de lading wel. Zo hebben wij bij een klant bijvoorbeeld een koppeling gemaakt met het ERP systeem waarbij we direct schakelen naar de laatste verkoopmedewerker. Dus stel een klant bestelt via de site een nieuwe levering met allerlei specificaties. Deze wordt opgepakt en verwerkt door medewerker A. Wanneer de klant dan belt omdat hij toch nog een vraag heeft kijkt ons systeem in het ERP pakket. Is de klant bekend in het ERP pakket? Is er een order bekend in het ERP pakket? Welke medewerker heeft de laatste order in behandeling? In een fractie van een seconde schakelen wij naar deze medewerker. Immers hij of zij weet alles van de order. Daar worden klanten blij van. Of wanneer een klant naar het service team heeft gebeld voor een afspraak maar moet zo even terugbellen omdat hij of zij nog iets na moet kijken? Dan schakelen we direct naar de laatst gesproken medewerker zodat de klant niet het hele verhaal opnieuw hoeft te vertellen. Wel zo prettig voor je klant. Zo denken wij graag mee want onderschat de klantervaring niet, korte wachttijden en snelle directe afhandelingen zijn zo belangrijk. Je klant kan weer verder met zijn andere werkzaamheden en het is snel geregeld. Mogen wij je helpen regelen?

Welke apparaten kan ik gebruiken?

Met Swyx kunnen we tal van apparaten koppelen en gebruiken al zijn we wel het meeste gecharmeerd van Jabra headsets en mobiele telefoons. En wanneer we het over mobiele telefoons hebben kunnen wij alle drie mobiele netwerken (KPN, Vodafone en Odido) koppelen. Zelfs in sommige gevallen met een bedrijfsbundel qua data over de netwerken heen. Daarnaast kunnen wij Yealink toestellen, Gigaset draadloze telefoons koppelen en diverse video intercom systemen. Ideaal om met je mobiele telefoon de deur te openen voor een levering van je leverancier. Wij regelen het voor je.

Wij regelen

Tijdelijke aanbieding

No items found.
Lijkt het ook wat voor jouw bedrijf?

Swyx ervaren?

Neem contact met ons op voor een demonstratie bij jouw of bij ons op kantoor. Dan kunnen we gelijk met je brainstormen over mogelijke specifieke wensen voor jouw organisatie.