Vacature: verkoop binnendienst, organisatietalent

vacature telecommunicatie Doetinchem bij WIJ

Wij zoeken ter uitbreiding van ons team een enthousiaste medewerker die graag commercieel en organisatorisch alles regelt voor onze leuke klanten. Onze nieuwe en bestaande klanten, het portfolio, misschien onze eigenwijze manier van werken, in ieder geval zijn we nu op zoek naar een collega met enthousiasme en leergierigheid, die regelt, organiseert en met veel gedrevenheid orde schept in de chaotische drukke dagen. Samen met de collega’s mooie dingen maken voor onze klanten. Ervoor zorgt dat alles loopt en de organisatie draait, daar zijn wij naar op zoek

WIJ zoeken een man of vrouw die het leuk vindt alles te regelen, goed kan organiseren en het eerste aanspreekpunt op kantoor wil zijn. Je bent zoals gezegd het eerste aanspreekpunt, het gezicht van WIJ regelen, je maakt mooie en goede offertes en doet er alles aan om onze leuke klanten optimaal te bedienen. Je ondersteunt de buitendienst met het realiseren van onze ambities en bent een spil bij WIJ regelen. Kom maar op, je bent welkom bij ons team.

Regelen?

Met regelen bedoelen wij ervoor zorgen dat het loopt, dat het werk gedaan wordt. Dat je samen met je collega’s onze ambities realiseert en samen met je collega’s onze klanten blij maakt met je werkzaamheden. Onze producten zijn redelijk breed maar daar helpen we je zo mee op weg, kunnen organiseren en kunnen schakelen is wel belangrijk. We hebben namelijk een hectische innovatieve markt waarin we werken en dan is lekker schakelen erg prettig. Maar dan is het ook essentieel dat de juiste dingen op het juiste moment georganiseerd en geïnitieerd worden. Je regelt en communiceert veel en dat doe je natuurlijk in goed Nederlands.

En verder?

Je werkt mee op kantoor en organiseert alles, van eerstelijns ondersteuning tot uitwerken van offertes, contracten inregelen en oppakken. Je houdt ervan het gewoon goed te regelen voor onze klanten en je collega’s. Heb je specifieke ambities? Gooi ze op tafel, wij houden ervan het maximale uit onze mensen te halen en werken graag mee aan je wensen en ambities. Natuurlijk alles gericht op het lekker samenwerken met en voor de klant in een leuk enthousiast team. Waar je aan kunt denken: de totale processen rond het acquireren, dus de ondersteuning van de sales afdeling, tot het inregelen van de klanten en inregelen van de engineering. Ontwikkel de functie zoals jij het wil, laten we in gesprek gaan.

De markt?

Wij adviseren, zijn geen prijsvechter maar willen wel de beste zijn in klanttevredenheid en klantwaardering. In een hectische markt is het een flinke uitdaging om op de juiste plek te zijn op het juiste moment voor de klant. Alles tot in de puntjes te regelen maar net dat onverwachte te doen voor die klant. Net even verder gaan en de klant verrassen ondanks dat we erg druk zijn. Maar goed dat snap jij als geen ander en dat zit in je bloed en daarom kom je bij ons werken. En eigenlijk zijn we best een beetje zelfverzekerd, we werken alleen samen met klanten waar het mee klikt, die we leuk vinden. Samenwerken kan alleen succesvol op die manier volgens ons.

Wat bieden we jou?

  • Een gezellig klein team, informeel maar lekker aan het werk voor onze leuke klanten
  • Veel vrijheid in de ontwikkeling van je functie, er kan heel veel zolang onze klanten maar optimaal kunnen werken en dat je uiteindelijke doel is
  • Een marktconform salaris, pensioen, 27 vrije dagen, telefoon, enz, alles wat je nodig hebt om goed te kunnen functioneren
  • goede ondersteuning wanneer jij er naar vraagt of behoefte aan hebt.

Wat ga je zoal doen?

  • Werkzaamheden organiseren, regelen zodat de organisatie vooruit kan
  • Eigenlijk staat alles stil wanneer jij er niet bent
  • Telefonische ondersteuning van klanten bij mutaties, gewenste aanpassingen en andere wensen of problemen van de klant
  • Ondersteuning van de buitendienstmedewerkers
  • Telefonische advisering van de klanten
  • enz

Dat zoekt WIJ dus

Een enthousiasteling, een regelaar en een organisator. Maar ik begin niet voor niets met enthousiasteling. Wij houden ervan elkaar leuk uit te dagen, geven enorme vrijheid maar moeten wel samen de klus klaren. Jij past daarin en voelt je als een vis in het water. Je bent gek op klantcontact en vindt het werken met verschillende systemen erg leuk. Wij zijn ambitieus en willen in een verdringingsmarkt groeien op basis van kwaliteit en klanttevredenheid. WIJ wil dat samen met jou organiseren.

Wat vragen we wel van je:

Je beschikt over een HBO denk- en werkniveau.
We zoeken iemand die goed kan organiseren, rekenen en goede kennis heeft op het gebied van Office en andere software. We werken met Afas maar dat leren we je snel. Wij hebben plaats voor een volle kracht dus 40 uur per week maar hopen wel dat je minimaal 32 uur wilt werken. Natuurlijk ben je goed in Nederlands en maak je geen schrijffouten. Ervaring op het gebied van telecommunicatie is ook wel handig maar absoluut niet vereist, belangrijker is het klantcontact en daar blij van worden.

Natuurlijk zorgen wij voor de juiste omstandigheden, een prettige werkomgeving, prima voorwaarden enz.
Wil je komen praten over deze functie?
Mail mij (Joost de Ruijter) dan je brief met CV, je kunt hem mailen naar j.deruijter@wij-regelen.nl
Wil je mij bellen? T 0314 760 860

We hopen op spoedige reacties op zo’n leuke vacature zodat we jou snel kunnen presenteren aan al onze leuke klanten